خدمات نوين ترجمه خدمات نوين ترجمه .

خدمات نوين ترجمه

بهترين فرهنگ لغت آلماني به انگليسي

بهترين فرهنگ لغت آلماني به انگليسي

همانطور كه ميدانيد داشتن يك فرهنگ لغت ترجمه خوب در كنار ساير منابع آموزشي زبان براي هركسي ميخواهد اقدام به آموزش و يادگيري زبان كند و ميخواهيد با يك گويش خارجي آشنا شود و مهارت خود را محك بزند بسيار خوب است .

   ديكشنري آنلاين

به لطف فناوري و بستر سازي اينترنت و طراحي نرم افزار امروزه بهترين ديكشنري و فرهنگ لغت آنلاين در نوك انگشتان شما قرار دارد شما ميتوانيد با استفاده از اين فرهنگ لغت ترجمه آنلاين را به صورت كاملا رايگان در اختيار داشته باشيد.

ما در اينجا فرهنگ لغت معتبر آلماني به انگليسي را به شما معرفي خواهيم كرد پس با ما همراه باشيد

 

 در اينجا ليستي از 5 بهترين فرهنگ لغت آلماني به انگليسي آورده شده است تا روند انتخاب براي شما آسان شود!

بهترين فرهنگ لغت آلماني به انگليسي كه در اينترنت موجود است

1. فرهنگ لغت آلماني به انگليسي Linguee

linguee يك فرهنگ لغت آنلاين آلماني به انگليسي براي آموزش ترجمه آلماني است. در اين فرهنگ لغت آنلاين نمونه اي از مثال و استعاره ها از كلمات روزمره يافت مي شود كه با حفظ تلفظ مترجمين آلماني مي توانند با استفاده از آن يك ترجمه آلماني دقيق انجام دهند .

نرم افزار فرهنگ لغت Linguee همچنين براي كاربران اندرويدي و آيفون طراحي شده است تا با كاربر پسند بودن اين نرم افزار خدمات ويژه خود را در دستگاه هاي هوشمند تلفن همراه نيز عرضه كند

 

2. Google Translate

 

نرم افزار ترجمه گوگل براي بسياري از زبان آموزان و مترجمان شناخته شده است اگر چه نبايد اين نرم افزار آنلاين را به عنوان يك فرهنگ لغت به حساب اورد اما خدمات ترجمه رايگاني كه اين نرم افزار گوگل انجام مي دهند به حدي مهم است كه شما ميتواند حجم زيادي از مطالب را از انگليسي به آلماني ترجمه كنيد .

 

لازم به ذكر است نرم افزار ترجمه هوشمند گوگل امروزه به عنوان ايده آل ترين و بهترين نرم افزار ترجمه در دنيا قدم برداشته است .

 

اما اگر ميخواهيد صرفا يه ترجمه تخصصي داشته باشيد به اين نكته دقت كنيد تمامي نرم افزار هايي كه در اين ليست به رايگان معرفي مي شوند بر اساس هوش مصنوعي و حافظه ترجمه خودكار بوده و توسط دست بشر ساخته شده اند لذا هيچ گاه براي ترجمه هاي تخصصي كه اطلاعات مهم و توجه ويژه اي به ترجمه ميخواهند ساخته نشده اند مثلا اگر يه مقاله تخصصي انگليسي را با ترجمه گوگل انجام دهيد مسلما تا به امروز هيچ دقيق و عاري از هرگونه خطا نبوده لذا تصميم گيري درست در انتخاب ترجمه مقاله شما استفاده از يك مترجم تخصصي و انساني در تيم دارالترجمه انگليسي است .

 

دارالترجمه ها با در اختيار داشتن مترجمين تخصصي در زبان ها مختلف قادرند كه خدمات ترجمه تخصصي در زمينه هاي مختلف را دقيق و با كيفيت انجام دهند .

لازم به ذكر است نرم افزار ترجمه هوشمند گوگل امروزه به عنوان ايده آل ترين و بهترين نرم افزار ترجمه در دنيا قدم برداشته است .

 

3. فرهنگ لغت آنلاين آلماني به انگليسي Dict.cc

 

اين نرم افزار يكي ديگر از ديكشنري هاي بزرگ و معتبر آلماني به انگليسي است كه به سرعت در حال محبوبيت و رشد در بين زبان آموزان و مترجمين خواهد بود .

نرم افزار Dict.cc به عنوان يك ابزار ارزشمند بوده كه داري افزونه ها و برنامه هاي جانبي رايگان است اين نرم افزار حتي بدون دسترسي به اينترنت قادر به استفاده از موتور ترجمه و اصطلاحات تخصصي و وام وازه هاي زباني است .

4- Leo

 

Leo.org يك فرهنگ لغت آنلاين آلماني و انگليسي است كه به شدت در كشورآلمان براي ترجمه كلمات انگليسي استفاده مي شود.

يكي از مهمترين جنبه هاي استفاده از اين نرم افزار اين است كه در سايت پشتيبان نرم افزار انجمن و تالار گفتمان اموزشي از پرسش و پاسخ كاربران وجود دارد كه جامعه اي پويا و متشكل از متخصصي و متفكرين را در خود جاي داده است .

لذا بيشتر اين افراد مايل هستند تا در ترجمه كلمات و اصطلاحات به شما كمك كنند , اين سايت همچنين حاوي جداول براي تلفظ كلمات انگليسي و آلماني بوده تا به زبان اموزان در درستي و صحت كلمات ياري رسان باشد .

 

5. BeoLingus

اين نرم افزار نيز در ليست اخر ما جاي داده شده است , نرم افزار فرهنگ لغت قدرتمند Beo Lingus با داشتن منبع عظيمي از عبارات و مثال هاي آموزشي نحوه يادگيري يك زبان را آسانتر كرده و در سايت خود به دور از هرگونه تبليغات مزاحم محيطي پويا را براي كاربران محيا نموده است .

اميدواريم اين مقاله به شما در يادگيري و استفاده هر چه بهتر و بيشتر از ديكشنري آنلاين و فرهنگ لغات كه ارزش چك كردن را دارد كمك كند


برچسب: ديكشنري آلماني، ديكشنري آنلاين، ديكشنري رايگان،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۱۰:۲۷ توسط:دارالترجمه رسمي پارسيس موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :